zaterdag 7 maart 2009

rumours over... Netvibes!

De laatste weken overkwam mij het diverse malen dat Netvibes haperde maar de associatie met 'n eerdere blogpost over haperende services had ik nog niet gemaakt. ReadWriteWeb wel, lees ik op Hyped.nl.

Netvibes Appears to Be Dying: Popular start-page service Netvibes may be in its final days as a viable product. The service has been suffering frequent, extended downtime, hasn't been fully functioning even when up and can't possibly be making as much money as its backers hoped it would. (Lees verder op ReadWriteWeb)


Uiteraard wordt er ook volop over getwitterd...


Ik hoop van harte dat het bij rumours blijft want ik ben toch wel 'n beetje verknocht geraakt aan Netvibes.

3 opmerkingen:

Unknown zei

Nee! Niks d'r van! Ze mogen uit veel diensten de stekker trekken maar niet uit deze. Daar wil ik zelfs nog wel voor betalen. Dat is vrij zeldzaam toch....

Francijn zei

Hopelijk gaat het werk voor onze Businesscase niet ten onder met netvibes... Ik ben ook verslaafd aan m'n eigen vibes, ik gebruik niks anders. Is er een beter alternatief dan Googlereader?

marlies zei

@Edwin: inderdaad, deze heeft z'n waarde wel bewezen.

@Tafsan: nee joh, "[...] Netvibes is far for dying..." aldus Comment 10 (posted by Freddy Mini) op het artikel van ReadWriteWeb).
Wij blijven er in geloven;-) "Yes we can!"